Pages

Followers

Monday 3 September 2012

Baby Walker & Rocker

Assalamualaikum..

Memandangkan umur Aisy hampir 4 bulan & Aisy dah boleh meniarap hari raya ke-4 hari tu lagi, Jumaat lepas aku belikan walker untuk Aisy (macam berbelit-belit je ayat nie.Takpelah, janji korang faham bahasa melayu aku yang teruk ni). Hari ni Aisy dah pun genap 4 bulan. Aku beli baby walker & rocker. Two in one lah katakan. Harganya lebih murah berbanding beli dalam online. Kalau beli dalam online RM159 tapi aku beli dekat kedai Anakku just RM129. RM30 save taw. 

Setiap apa yang aku beli untuk Aisy, Aisy tak pernah kecewakan ummie nya. Ternyata Aisy sangat suka akan walker nie.
 

Baby walker warna oren untuk Aisy. 



2 dalam 1. Walker nie boleh dijadikan rocker. Tapi Aisy lebih suka pada walker sebab pak saudaranya boleh tolak-tolak. 



31.08.2012.. Aisy merasmikan walker yang ummie beli. Tengok, gembira betol anak ummie bila diletak dalam walker nie. Time nie Aisy masih lagi mengalami cirit-birit. Hope bolehlah ubatkan hati Aisy serba sedikit dikala Aisy memerlukan hiburan. Nasib baik walker sekarang ni ada pelapik kat bawah kaki. Kaki Aisy taklah tergantung. (Ummie..Kaki Aisy belum sampai kat lantailah)



Sekarang nie dah pandai isap ekor ikan oren yang besar gedabak ni. Asal letak je dalam walker, ekor ikan tu lah yang Aisy akan kerjakan terlebih dahulu. Habis bajunya lenjun dop isap ekor ikan tu. Walker nie ada muzik tapi aku dah buang baterinya. Aisy asyik tekan je butang muzik tu. Bising sangat lah. Huhu.. Nanti Aisy besar sikit lagi, ummie letak beteri tu semula yer.



Tengah syok Aisy dop kerjakan ekor ikan tu, tetiba je aku snap gambar. Terkejut Aisy dibuatnya. Huhu..
Sorry ye cayang..

Hatiku & suami sangatlah terhibur dengan kehadiran Muhammad Aisy Asyraf nie. Ada je gelagatnya yang menggelikan hati ummie & papa. Semoga Aisy jadi anak yang soleh yer. Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan anak ini kepada kami.











No comments:

Post a Comment