Pages

Followers

Thursday 13 September 2012

Mirip Siapa Bahagian 2

Assalamualaikum..

Kesinambungan daripada post yang lepas..
Actually aku dah jumpa gambar lama aku beberapa hari yang lepas atas bantuan adikku iaitu http://www.facebook.com/haidayuhashim.gigabite Dia yang mengingatkan aku di mana aku simpan gambar-gambar tu. Thanks yunk..

Tanpa membuang masa lagi, jom layan gambar-gambar yang dah aku edit di bawah. Mirip siapa? Bukan 'milik siapa' yer. Aisy dah tentulah milik kami. Huhu.. 

-
-
-
-
-

 Jeng..jeng..jeng..Inilah gambar aku time aku kecil dulu. Ada banyak lagi tapi 3 pic ini je aku scan. Comel tak..Huhu..Dah, jangan layan sangat 'kecomelan' aku tu.. Jom layan gambar yang seterusnya..

-
-
-
-

Mirip siapa??? Dipangkuan ibu masing-masing.. Ibuku dah jadi nenek & aku dah pun jadi ibu..
Korang bila lagi?? Yang dah ada tu, bila nak tambah lagi??? Kih..kih..kih..
Aku??? ~glupp~


Mirip siapa?? Ha, cepat-cepatla bagitau.. Perbandingan gambar aku time kecik dengan gambar Aisy.. Aisy ikut muka siapa yer?? Dah tentulah ambik sikit sorang dari papa & ummie kan??? Paling banyak iras siapa???


Mirip siapa?? Perbandingan gambar aku time kecik dengan Aisy lagi... ~To my hubby~ Sorry ye lalink, i tak jumpe pun pic u time u kecik dolu-dolu.. kih..kih..kih..


Mirip siapa???


Mirip siapa???


Mirip siapa??? Ummie??? Papa???


Mirip siapa???


Mirip siapa???


Adakah Aisy mirip ummie???


Atau mirip papa???



Aisy mirip siapa??? Aku atau en.suami??? Korang nampak Aisy banyak ikut muka siapa? Just suka-suka je. Tak kisah Aisy ikut muka siapa yang penting Aisy jadi anak yang baik & taat. 




No comments:

Post a Comment