Pages

Followers

Tuesday 18 December 2012

Sweet Muslimah

Assalamualaikum..

hai u olls, i olls nak share something..(hahaha..ckap dgn gaya mengada-ngada)
semalam aku beli baju dari sweet muslimah taw..
semenjak dua menjak nie memang aku tertarik ngan baju-baju sweet muslimah nie..
dah lama aku dop usyar-usyar baju-baju dlm fb sweet muslimah..
baju yang sopan..sesuai dipakai ngan seluar ataupun skirt..
aku dah lama cari baju-baju cam nie..susah nak dapat baju cantik dan sopan cam ginie kat pasaraya..
tapi kalau nak beli baju kat sweet muslimah nie kena grab cepat-cepat taw..kalau tak, korang gigit kuku jari la jawabnya..
memang sangat laris..kejap je dah out of stock..
alhamdulillah, mungkin niat aku tue suci (cewwah..haha)..
kebetulan aku tengah syok layan fb, tetiba aku nampak iklan baju yang kira menawan di hatiku..
aku dengan lajunya buat tempahan..
bukan satu helai tau..tapi dua..haha..ambek kau..kopak duit aku..
ape pun aku langsung tak rasa rugi atau menyesal beli baju camnie..
malah aku rasa tak sabar sangat-sangat nak pakai baju dari sweet muslimah nie..
yang paling best, baju nie diperbuat ngan kain cotton (100% cotton).. memang aku suka lah..
warna baju pun cantik..warna kesukaan aku ialah pink dan purple..sebab tue grab 2 helai sekali gus..
yang paling penting, harga pun berpatutan.. RM 59.00 je sehelai..
memandangkan aku seorang mummy tecik, jadi aku terpaksa la amek saiz s..haha
korang boleh rujuk ukuran badan taw bila berborong ngan sweet muslimah nie..so, korang bolehla agak-agak saiz baju korang nanti..

walaupun husben aku seorang yang agak rock, tapi dia tak suka wife nya pakai pakaian yang menjolok mata..
katanya "tak perlu cantik tapi cukupla pakai pakaian yang sopan dan sedap mata memandang"
wah, dalamnya maksud..huhu
dah..jom tengok baju-baju yang aku borong..
tadi cek inbox kat email..kak yusni dah pos dah hari nie..
so....insyaallah esok sampailah..
hari khamis terus boleh pakai..
u olls jangan jeleess yer..

_
_
_
_
_
_


tarraaa..nie la pic baju yang aku sempat grab tue...nice kan??





Jeelleeessss lllaaaa ttuuueeee :p



nanti aku upload pic aku bergaya ngan baju-baju baru aku nie yer..
kalau korang berminat, cepat-cepatla ke www.sweetmuslimah.com

bye..bye..

No comments:

Post a Comment